musik...ar som relationer

Nar jag hittar en ny artist ar det som en nyforalskelse. Jag lyssnar pa skivan tills den nastan gar sonder. Varje dag hela tiden. I  ipoden, i bilen, i sange, pa gymmet,... Om det ar nagot att ha blir det min flickvann eller kanske min pojkvan.
Jag behaller dom, och nar kanslan ar ratt sa lyssnar jag igen och igen. Jag lyssnar fortfarande pa Lisa Ekdahl, minst nagon gang i veckan och har gjort sedan jag var 15.. sa hon ar nog min langsta langvariga relation. Hon och Leonard Cohen..
Mina nya karlekar ar Adele, Ellie Goulding, en ny gamma relation ar Lisa Miskowsky. Sen har jag lite kortvariga losa forbindelser som ar roliga for stunden typ latar som paminer mig om sommaren 2009, vintern 2010 som miami club beats. Dom varar en vecka max nagra manader innan jag trottnar. I bland plockar jag fram dom och mins roliga stunder jag har haft.


Kommentarer
Postat av: Nina M

Jag återupptäckte Lisa Ekdal från 90-talet för nåt år sen! Det är jättebra. Och jag tänker på dig och ditt rum i hammarbyhöjden hela tiden..

2011-02-19 @ 07:56:25
Postat av: Pia

Min nya är också Ellie Goulding, bra PW musik:)

2011-02-23 @ 10:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0