Ni har ju mycket asikter jag funderar over 2 saker

 Ska jag intrikta mig till

Vuxen sjukskoterksa eller barn. Och jag vet att jag har lasare dar ute som ar syrror sa hjalp mig nu

Jag laser till vuxen nu, men jag kan byta nuifall jag vill  och lasa till barnsjukskoterska. Det ar svarare att komma in pa och sa klart mera specifiserat. Jag borde/tanker  sa klart soka se om jag kommer in och sedan besluta mig. Men i ansokan manste man bygga ett valdigt bra case for sig sjalv. Sa hjalp mig varfor skulle jag vilja vara/bli en barn sjukskoterska?

 

Fraga nummer 2 ska jag farga haret brunt igen?


Kommentarer
Postat av: elle

behåll det ljusa.. du passar dock i båda färgerna men jag håller på det ljusa.. puss puss. hälsa barnen

2011-02-06 @ 23:11:41
Postat av: Nina M

Jag älskar din mix av djup och yta i samma inlägg :)

2011-02-07 @ 08:09:40
Postat av: Isabelle

Keep the blonde!!

2011-02-09 @ 00:10:16
Postat av: emma

behåll det blonda & du vill bli barnsjuksköterska för att barn är barn;) det är alltid svårt att skriva varför... det e ju ofta en känsla man har, vad man vill... svårt att sätta ord på. Lycka till.

2011-02-09 @ 06:02:49
Postat av: Ny läsare som snart är färdig ssk

Behåll det blonda!



Jag är själv snart färdig sjuksköterska (i Sverige) och tänk på att visst det är alltid mysigt och kul med barn men också VÄLDIGT svårt, jobbigt och personligt. Särskilt svårt kan det bli om man har barn själv.. Tänk på att det kan vara mycket svårt sjuka barn, sen finns väl möjligheten alltid kvar senare?



Sen tror jag att om du verkligen verkligen vill bli barnsyrra så hade du redan skrivit det där caset.. ;) Lycka till med studierna!!



Ang. Aupair,(ja jag vet jag kommenterar på allting.. ;)) jag har själv varit aupair och har både bra och dålig erfarenheter om detta, men mest bra!

2011-02-12 @ 21:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0