Sista dagen

Okej jag tror jag dor skrev precis ett langt inlagg om min underbara praktik plats. Hur glad jag ar att det ar over och om hur roligt jag haft. Och nu forsvann allt. Finns ingenting jag hatar mera.

Jag har iallafall inte haft livet av nagon jag har sett, rectal exams, scabb, TBC, HIV, tagit 2 patienter till akuten, sett stora kottiga variga illa luktande sar. Fodelsemarken, hudcancer, och  massvis massvis med brost.

Cancer cancer och mera cancer, radda, glada och angsliga patienter.

 

Nu ar det over, mejlboxen ar redan fylld med nya lektioner, ny praktik plats pa samma , men annan avdelning.

En ”fieldstudy” om cusomer care. En uppsats om health promotion for invandrare fran sydasien med typ2 diabetes. Tack, for all min media och reklam traning, den kommer vall till pass.Det trodde jag aldrig.  Nar vi skrev om career mapping gjorde jag en SWOT analys av mig sjalv och fick redovisa for hela klassen. Man kan alltid klamma  in lite information och PR i allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0