Nu ar det slut...

Jul jul stralande jul det ar konstigt jag ville borja julpynta i Oktober men jag holl mig lange lange och nu vill jag bara ut med allt det juliga. Vi hade en fin jul med mycket sno. Barnen var dods sjuka. Isak har antagligen haft svin influensan. Och mina febertoppar dom gick upp och ner varannan dag. Alla fick fina paket, jag ficke en fin lovvika kjol som min mamma stickat, ny planbok, och kalender. Mats han byggde bokhyllor och skruvade upp 3 lampor och badrumshyllor han arbetade hart under jul helgen. Men sa uppskattat

Men alla kom hit i tid och hem i tid trots sno kaoset, vilket ar helt otroligt. Vi handlade jul mat pa Wholefoods, vallade sma broderna pa National portrait gallery, big, ben, london eye, london Aquarium. Rea shoppade och trangdes med miljoner andra pa Brentcross med mamma och at en massa god mat.

 

Nu har alla akt hem och jag kanner mig slut som manniska och artist sa nu ska jag vila upp mig tills det ar dags igen nasta ar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0