Huset ar tomt pa bade barn och gaster..

Min kara room mate och min nya van har packat sina vaskor och akt tillbaka till Sverige efter 6 veckor i London. Det ar lustigt vi kande inte varandra alls nar hon flyttade hit. Men nu gor vi det.  Och Pappa Mats hade ratt vi skulle gilla varandra. Jag saknar henne redan.  Anna Pi jag hoppas du kom mer tillbaka snart


 

Barnen har en mera social kalender en vad jag har nastan. I Lordags var det summer fair pa skolan. Jag gjorde facepaint, faktiskt riktigt roligt nar man kom in i det och inte sa svart som jag trodde det skulle vara.  Pa Sondags var Isak pa barnkalas och jag lar kanna mer och mer trevliga mammor.

 

Midsommar firades med pic nic i Hydepark, med hemma gjord snaps galet mycket folk och stralande sol. 
Resten av veckan har jag ingenting planerat jag ska kolla pa min DVD box med Greys Anatomy, ga till frissan och trada (heter det sa pa svenska? ) Min ogonbryn. Pa fredag ska vi pa BIG BIG partaj men mer om det sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0