Mentalsjukhus

 

Jag ar nu tva dagar in pa min nya praktik, jag har hitlls bara jobbat morgon shift vilket betyder att jag maste ga uppp 5.30, och sen jobbar jag mellan 7-2.30. Jag ar sa trott sa jag tror jag spyr. Det ar sa mcket anspanning och nya intryck. Nar jag kommer hem gar jag och lagger miig direkt pa soffan tittar pa fem avsnitt pa Greys anatomy och sen somnar jag. Det ar en rolig prakt jag jobbar med mentalsjuka patienter. Forsta dagen var jag bokstavligt talat livradd, och kramade min alarm knapp hart och sag framfor mig hur jag skulle bli pahoppad, valdtagen och mordad. Men sa ar det ju inte alls. Man far vara pa sin vakt, sjukhus rummen ser ut som fangelseceller och du laser och laser upp hela tiden. Men jag tror det kommer bli valdigt givande 4 veckor och defentivt ge mig okad forstaelse for patienter med mentala problem. So bring it on...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0