En vanlig dag...

Jakligt effektiv dag har jag haft i dag, i morse hade Isak en av  sina kompisar pa playdate. Han var sa sot jag fragade om dom ville ha hamburger for lunch, nar han far sin hamburgare sa fragar han  - excuse me where is the ham...

Tvattat och vikt 4 maskiner tvatt, det blir ganska mycket lakan att tvatta nar man har 5 gaster pa besok. Forsokt reparera Rakels rullgardin som gick sonder i helgen. Ni som kanner mig vet hur obsessed jag ar med gardiner. Det slutade med att jag ringde Laura Ahsley och dom ska hamta upp den i morgon och skicka i vag den pa reparation.

Fikade med Ylva och Johanna, bestallde alla skoluniformer pa M&S for Rakel och Isak det ar 20% rabatt tjust nu.

Storhandlade och gick pa charity shoppen hittade en mysig hoddie  och marinbla bomulls byxor till Isaks skol uniform i charity shopen. Dom flesta skoluniforms byxor ar elestan/polyester vidrigt.  Jag gar till vara charity shops nagra ganger i veckan och jag har gjort sa manga fynd dar.

Hamtade upp barnen plus playdate nummer 2 fran skolan, akte till Muswell hill med 3 barn. Hamtade upp Isaks skor fran Clarks sa fina, hem. Forsokte fa barnen att inte riva vart nystadade hus. Dom har bara rivit rakels rum, forstar inte grejen sa fort hon har tjej kompisar over sa river dom ut varende kladesplagg i hela garderoben och provar allt. Tur att hon inte har sa mycket klader.  Undertiden var jag tvungen att skriva ”Care plan for Stroke patient” till en av vara skoluppgifter vi har presentation pa nasta vecka.

Sen blev det middag for barnen i lekstugan tycker det ar harligt om huset ar nagorlunda rent efter att Lucia varit har och skrubbat i 7 timmar...

Nu kom sota pojkvannen hem fran jobbet tidigt i dag kl ar bara 6.30.

I morgon ar en ny dag.


Kommentarer
Postat av: Ida

Intressant sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-07-11 @ 04:40:08
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0