friends 4 ever


Tack fina S, vad skulle jag gora utan en van som dig som alltid staller upp som alltid lyssnar och forstar. Kunde jag skulle jag aka till manen och tillbaka om du bad mig. True friends 4 ever.

Igar kvall kom min fina van M over och myste. Vi behovde bada tva prata av oss och alta en del om vara forhallanden och man och barn och ex och ja allt i princip.

Det finns val inget battre an att sitta och prata med en kompis om livet? Dricka te och ata en stor tallrik med marangsviss och sen krypa ner mellan lakanen och ligga dar i morkret och viska precis som nar man var 15 ar. Mys pa hog niva.

Tanker pa nar vi bodde tillsammans dar i lagenheten i 2 manader med 4 sma barn under 4 ar. Nar alla fick vattenkoppor pa samma gang och vi bada var franskilda och galna. Men hur mycket karlek det fanns och hur fint det var. Hur barnen fortfarande minns det dar och att vi var som en liten familj dar under en tid. Hur bra det gick att vara sa manga pa sa liten yta anda. Att man inte behover sa mycket mera an just fina manniskor runt omkring sig. Karlek


Kommentarer
Postat av: Nina M

Det bästa som finns! Man skulle inte klara sig utan det! Kram

2011-06-22 @ 08:32:36
Postat av: Sara

Tack min fina.. i vatt och torrt.. xx

2011-06-22 @ 12:09:02
URL: http://londonsmile.wordpress.com
Postat av: Madde

Tack <3

2011-06-22 @ 19:32:40
URL: http://madhag.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag tycker att du har en skitfin sida! Har du ork så slå även ett öga på min :).

2011-07-12 @ 23:49:59
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0