Home alone...

 

Ahh nej sa har jag  trillat dit sa klart, och det ar vall ingenting nytt. Jag har blivit organisatoren som fixar och donar och planerar ALLT hemma. Nar mr Big aker fran jobbet sa lamnar han allt,  framfor allt huvudet pa kontoret. Vi skulle behova en gemensam synkroniserad kalender men eftersom han inte ens anvander kalender och jag har 3 st olika sa blir det svart.  Jag maste bestamma mig om jag vill vara den personen. OM inte borde jag sluta halla pa genast. Innan alla vanjer sig, problemet ar att jag ar den personen och framforallt ar jag alldeles for rigid for att slappa kontrollen.

Sa nu ar det jag som ar hemma frun med stort H. Packar, packar upp, bokar middagar, resor, hyrbilar, bygg gubbar, skolor, laxor inkop, kemtvatt you name it.

I helgen ska vi ut och campa och jag har fixat allt medans pojkvannen reser runt i Europa pa jobb. Han lamnade i Tisdags morse och jag visste inte ens att han skulle i vag forrens da nar han yrade runt efter sitt pass kl 06.30  pa morgonen. Forhoppningsvis kommer han hem i dag.  Ha tank om jag skulle gora samma sak, by bye jag drar till Stockholm nu ses om nagra dagar, vet inte riktigt nar jag kommer hem...  Och snalla gud hoppas det inte regnar i helgen. Jag vill inte sova i ett blott talt, sa jag har redan blast upp luftmadrassen ooch baddat i bilen.

Ja ni fattar jag sitter har hemma och kanner mig bortglommd. Jag vill ha kvalitet inte kvantitet. Och kanske ar en blot camping helg precis vad vi behover jag hoppas det. For jag har inte energi att ensam dra ett forhallande framat. Jag vill bara ha lite trevlig rolig harlig kvalitets tid, och inte ga ut med nagon som ar  sonderstressad overarbetad och somnar mitt i maten.

Var tvungen att bara alta lite.


Kommentarer
Postat av: Nina M

Många kramar!

2011-06-17 @ 15:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0