Varat fin fina badrum


Visst blev det fint, jag ar sa nojd och glad


Det ar tur att vi inte flyttade in i ett renoveringsprojekt. Det har tagit oss 2 ar att fixa det har halet. Jag har typ vant ut och in pa mig sjalv. Som svensk tycker jag i princip att alla badrum ska vara helkaklade och vatrums sakra.

Har gor dom lite som man vill, jag har sett allt. Badrum med heltacknings matta badrum med tapet, mogliga badrum och fina badrum. Vi dividerarade lange vad vi skulle gora i varat badrum, att kakla hela vaggen med marmor var dyrt, satta upp en ny spegel som dom hade innan var ett krangligt projekt. Sa tillslut sa orkade jag inte se pa det dar fruktansvarda halet langre sa da blev det kakel. Jag ar valdigt nojd och sa glad att det ar fixat, tyvarr ar Mr Big inte lika nojd, jag hoppas hoppas av hela mitt hjarta att han vanjer sig och om en vecka kommer saga att han gillar det.

Men fram tills dess till alla er som laser det har nar ni pratar med honom please please sag att ni tycker att det blev fint. (Bara om ni tycker det forstas)

Nu har jag skrubbat och fixat allt annat i badrummet nar man har en ren vag ser man ju genast all annan skit. Varan toalett har sedan vi flyttat in varit helt igen kalkad dar nere i groppen och nu har jag skrubbat har anvant 1 flaska bleach, bakingsoda, vinager, kokhett vatten och skrubb och jag hoppas hoppas nar jag spolar att allt det dar gula ska vara borta. Gillar inte ofracha toaletter. Jag och x kexet hade samma problem i en av vara gammla lagenheter och jag vet att han lyckade skrubba bort allt. Om nagon vet nagot super duper medel sa tipsa garna.

Kommentarer
Postat av: orre

testa klorin :)

2011-06-22 @ 20:50:01
Postat av: Malin

Bleach och klorin ar samma sak kram :)

2011-06-22 @ 22:46:17
Postat av: Nina N

Tycker det blev jättefint!!

2011-06-23 @ 08:24:27
Postat av: Cissi

Kop en ny toalett? (samma problem har, jag tror inte fransman skrubbar sina toaletter mer an en gang i manaden, sa efter nagra ar blir det ratt ackligt...) lycka till! Och I REALLY LIKE THE BATHROOM!!!

2011-06-30 @ 23:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0