Fardig pluggat for ett tag

Nu ar det over 2 exams pa 2 veckor. Den forsta gick sa dar.. jag glomde ju att tvatta handerna. Men den andra som jag hade i dag gick super. Dessutom fick jag tillbaka en av mina uppsattser i dag jag fick 1 av 20 dvs hogsta betyg. Jag ar sa glad.

Nu vantar en aterhamtningsvecka med barnen. Morfar Mats kommer pa Fredag och da ska vi tapetsera (men det vet inte Big om for han  tror att han inte gillar tapeter) Men jag vet att han kommer tycka det blev fint nar det ar klart, och mala om i varan matsal. Ata mycket god mat och bara ha det trevligt tillsammans.


Pa Mandag borjar min nya praktik, sa da gar jag under jorden i gen i 4 veckor. Men sa far det bli.

Mr Big han ska aka pa killsemester pa fredag till osteuropa, varfor aka fran USA till Osteuropa....... Vi hade en riktigt mysig helg och jag var en icke psykotisk flickvann. For det sista jag vill ar att han ska aka pa grabb resa och tanka pa mig som sin psykotiska flickvan.

Sa status rapporten fran London ar mycket bra for tillfallet... Stor kram

Kommentarer
Postat av: Nina M

Haha. Du är aldrig psykotisk Malin. Bara lite normalt tjej-neurotisk :) kram

2011-03-21 @ 17:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0