Hollister



Ser ut som mig och Big ungefar :)
 

Shoppade lite pa Hollister, finns det i Sverige. Det ar ett marke fran California, lite surf beach mjukis klader. Deras basta ar deras t-shirts som ar langa langa langa. Alla min  toppar ar alltid for korta. Men det ar val for jag har sa stora brost.  Mr Big gillar deras klader ocksa.. Jag kande mig inspirerad och kopte en fin troja till honom bara sa dar for jag ar en sadan fin flickvann.

Hollister har ett knepigt koncept, deras butiker ar kolsvarta med nagra fa spotlights, allt luktar cocus board wax, och det ar sa varmt. Ganska konstigt att handla klader i morkret. Min mamma var med mig till Hollister i julas vi var dar inne en timme sakert och svettades. Hollisters main malgrupp ar  nog mera tjejer 15-20 ar. Men nar jag ser en annan mamma dar inne sa nickar vi i sammforstand.  Det ar varmt, morkt och svettigt och vi kanner oss bada lite for gammla for en sadan har hipp ung affar...Men jag alskar mjukis/tranings mys klader sa jag gar dit enda. Och personalen... dregel killarna pojkarna ar typ 18 ar och sa snygga. Allla tjejer ar lite sa dar surf rufsiga och alla ar valdigt hjalpsamma och trevligt amerikanska....

Dom har 2 affarer i London en i brent cross och en i Westfields galleria, har fortfarande inte varit dar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0