Jag har for manga kalendrar...

Jag har ett riktigt I lands problem. Har hemma har jag 3 kalendrar och min I-phone.



Jag har en i koket dar alla familjemedlemmar har sina aktiviteter upppskrivna, studiedagar, barnklas, tandlakare och playdates. Sen har jag en kalender i mitt studierum, for alla min inlamningsuppgifter, praktik platser etc. Sen har jag min Iphone dar jag skriver upp  precis allt. Ett av mina problem ar att min iphone har jag inte backat upp sedan innan jul, for min laptop har crashat och om jag synkroniserar den med Mr Big PC, sa raderas all min harlig musik sa det gar inte.



Jag funderar jag pa att kanske onska mig en ny lite apple dator som jag kan blogga och plugga pa. Min pojkvann tyckte det lat som en utmarkt ide. – Ohh that would be a very good present idea.. Varfor tycker killar det ar sa kul attt kopa teknik till tjejer... Men till saken i julklapp fick jag en valdigt fin  krokodil mulberry kalender som jag inte invigt forrens i dag och nu vet jag inte riktigt hur jag ska gora med kalendern i min IPHONE??? Det kanns harligt retro med en kalender jag kan halla i, och mera overskadligt.



Ps jag tanker inte skriva vad jag vager efter en helg i Madrid, jag har inte gatt ner och inte gatt upp...


Kommentarer
Postat av: miranda

Fan va kul att bo i london. Skulle jag också vela göra någon dag. :)

2011-03-09 @ 03:23:53
URL: http://mirres.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0