Mini semester i Madrid

Det ar svart att vara pa hardcore diet nar man helt plotsligt aker i vag pa en kort weeekend till Madrid. Men jag kampade pa sa gott det gick. Hade en fantastisk helg, gick pa fotboll, traffade kompisar hade en rolig ”night out”. Dreglade i en massa fina barnklades affarer, gick pa konstmuseum. Mycket kultiverat, men mysigt. Pluggade en massa. Det ar bra nar man ar isolerad pa ett fantastiskt hotell rum och inte kan gora nagonting annat. Shoppingen pa Madrids flygplats ger jag 5 stjarnor, dom hade till och med en Zara butik.


Frossade med massvis med harliga spanska charketurier...


Samlade + poang hos pojkvannen, men det var faktiskt en riktigt rolig match..


Dom hade en guldtacke bankomat, om man ville kopa med sig lite guld hem ?

Alla kort pa mig fran varan utekvall har jag censurerat bort jag ser helt galen ut efter att ha suttit ute och fryst pa en fotbollsmatch mellan kl 22 ( ja matchen borjade kl 22.00 pa kvallen och 24.00)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0