Sleepover



Hemma hos Sara ar det sa mysigt, rent organiserat harligt och svenskt. Jag alskar hennes lagenhet.  

Dieten ar helt ok, men jag blir lite galen nar jag tanker pa att jag inte kommer ata brod pa typ 3 manader.

Var hemma hos Ylva pa fika i morse och dreglade over deras brodmaskin. Men ska inte kop en nu samma vecka som jag ar pa diet.  I gar hade jag sleep over hemma hos rara Sara och det var sa mysigt vi lag uppe lange lange i hennes sang och pratade halva natten. Som nar man var ung ni vet man forsoker sova sa kommer man pa nagont nytt man vill saga sa man vander sig om och pratar lite till. Nar hennes barn kom inklampande kl 07.00 i morse sa tittade dom pa  mig och utbrast


-mummy why is Malin in your bed,
- she is here on sleep over
- I thought it was only kids that had sleep overs...

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack sotnos! x

2011-03-03 @ 15:18:07
URL: http://londonsmile.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0