Forlat om det bara blir en massa smink nu...





Pa min badrums hylla har jag i dag fran vanser

Kihels ultimat super duper handkram, fick jag av MR Big. Narr jag jobbar pa sjukhhuset och smorjer med alkhol gelen 100 ganger om dagen blir mina hander supe torra det har ar det enda som hjalper.

Estelaudeer, ansiktstvatt och ansiktsvatten kanns rent och skont. Tvalen ar hur dryg som helst. Man behover bara pyttte pytte lite for hela ansiktet.

REN facial scrub, ny inkopt, men jag tror den ar bra. Mitt ansikt ar lite avskaft efter all solning sa borde peela lite.

Caudalie- Ahh min favorit. Total meningslos product som jag kopte pa deras SPA i Spanien.  Saljs i London pa Space NK, och Selfridges. Det ar en facial spray man sprejar den i ansiktet ooch det ar vall meningen att den ska aterfukta huden. Jag tror det ar mest humbug faktiskt. Den luktar fantastiskt och det kanns fracht efterat gar att anvanda ovanpa smink. Perfect efter badet och trotta mornar..

Joe Malone Vintage gardenia, min kara kusin fick mig hooked en underbar doft. Sommrig frach.

N 5 gammal favorit, far manga komplimanger nar jag gar ut tror inte sa manga anvander den langre.

Clarins- ansikts creme man far vall borja halla pa med det nu nar man ar over 30...


Kommentarer
Postat av: Matilda - Livet som ung shoppinggalen tvåbarnsmamma ♥

Estee lauders tvål är super!

2011-05-14 @ 12:24:55
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0