Helgen som gick

Vilken helg sa mycket folk en massa logistik upp hamtningar, taxi resor och hit och dit, sangar som ska baddas och lakan som ska bytas.  Men vi har haft det sa mysigt och trevligt. Atit och druckit gott och allas fodelsedagar har blivit ordentligt firade. Skickade i vag Cecilia och Tove pa Westfields i Torsdags medans jag var pa dress fittings for en kompis till mig som haller pa att starta nytt kladmarke. Mycket intressant, och efter ha blivit klamd och kand pa i 2 timmar ar jag nu mycket medveten om att mitt hoft matt ar ca 2cm for bratt for min stl. 
Middag i hampstead, Isak sov som en liten bebis brevid mig hela kvallen pa koksoffan.  Nu ar jag dunderforkyld och vill bara sova. Men har 2 veckors av praktik pa dagis framfor mig... Snark




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0