Huset fullt

Hanger ni med pa det har,  I dag skulle jag haft min blogg vannina  fran Sverige pa sleepover men det blev installt i sista minuten, tyvarr.  Jason kommer fran NYC i dag. Men ingen (jag) vet var nar och hur eller om han kommer dyka upp men jag har baddat sangen, jag tror han ska stanna over helgen. Sist han skulle stanna over helgen blev det 10 dagar. 

Pa Onsdag fyller Isak ar (har fortfarande inte kopt ett enda paket) svarisarna kommer hit samma dag, pa Torsdag kommer Cecila med dotter hit. Bade svaris och Cecila fyller ar pa Fredag....Pa Lordag ska vi nagon slags slakt middag har hemma. Pa Sondag aker alla hem och var nya hyresgast kommer.

Helgen efter det kommer Maria, sen bar det av till Sverige igen, sen barnkalas, camping, coctailparty for 150 pers som ska organiseras, resa till landet, kraftskiva, pappa pa besok.. En miami tripp som maste klammas in innan september. Jag njuter av lugnet...Och det ar valdigt praktiskt att ha ett hus som ar 5 vaningar med 5 sovrum 3 vardagsrum, matsal, och kok.  Nar man alskar liv och rorelse och ha hela huset fullt nastan hela tiden. Kanske borde jag borja baka lite tartor till mina 3 fodelsedagsbarn nasta vecka... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0