Koks soffa

Jag har kommit pa ett nytt projekt som jag ska genomfora i sommar nu nar jag har sa mycket tid. Kokssoffan, jag har alltid drommt om att ha en kokssoffa, varat kok ar fantastiskt underbart, med varsta hightech spisen, handsnickrat kok fran Conrwall och marmor overallt men det saknas lite mys. Jag vill ha en soffa att hanga lite i..Plus att varat koksbord ar ett skrangligt spektakel fran IKEA sa nu tanker jag sa har..


Langs den har vaggen vill jag bygga en inbyggd koks soffa, det jag funderar pa ar om den ska vara oppen eller stangd ner till. Vad tycker ni. Sa far jag ju sy en massa fina kuddar och tjafs som jag alskar.



Och sa vill jag ha det har koksbordet i stallet.

Lite inspirations bilder, jag ska fraga killen som ska gora varat badrum om han kan hjalpa till annars far jag kalla in morfar Mats.


Kommentarer
Postat av: daniela

fiint!

2011-06-11 @ 13:34:45
URL: http://danielaxd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0