Slaktkalas





Lang helg och ledig i dag. Hade en sjukt rolig Fredags kvall med tjejerna blir det inte alltid sa nar man planerat att inte ga ut alls och bara stanna for en drink?  Laser for forsta gangen sen jag borjade universitetet nagot annat en kurslitteratur. Har agnat halva helgen at att lasa riktiga Chic lits.. riktigt hog mysfaktor pa det.

I Lordags var vi pa middag hemma hos Mr Big slaktingar, dom ar inte riktigt slakt men nara familj. Jag uppskattar det, sa mycket mera nu tror jag nar man har egen familj och inga slaktingar att aka over till pa Sondagsmiddag. Sa jag ar glad over att dom finns i vara liv. Jag lanade barnen over dagen och det var sa mysigt. Jag vill bo dar dom bor, pa en O i Themsen. Varje gang jag ar dar kanner jag mig hel i sjalen. Tank att vakna varje morgon och ha vatten pa bada sidor omkring dig. Dom ar sa gulliga och hade fixat det sa fint, underbar mat. Letat fram alla gammla playmobil leksaker fran nar deras barn var sma. Sa Isak var ju helnojd och lekte med piratskeppet i 6 timmar.

 Rakel hon fragade var Tova var, hon var ju har nar hon var hemma sist. Sa jag fick forklara att hon akt hem till Sverige undertiden hon var hos pappa.

Och jag har bestallt mitt nya bord leverans tid 4-6 veckor, nar det kommer lovar jag att fixa riktig fin fin tjej middag pa soffan.


Kommentarer
Postat av: Heidi

snygg blogg:)

2011-05-31 @ 20:15:58
URL: http://heidibyrman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0