Losa tander, kakor och annat smatt och gott..

Tack for tipsen, appel crumble cupcakes later gott, recept tack. Jag gjorde mina uggle kakor och dom blev vall sadar. Sa jag far nog gora lite cupcakes ocksa. Rakels forsta dag i skolan gick bra och den nya lararen verkar mycket trevlig. I gar fick jag dra ut Rakels forsta tand hon har tjatat lange sa jag tog tangen. Kanske skulle blivit tandlakare istallet. I kvall sa kom tandfen med £1 helt otroligt att dom fortfarande tror pa sant. Det forsta hon fragade i morse om feen kom genom skorstenen eller genom fonstret?  Jag sa att jag tror hon kom genom skorstenen eftersom alla fonster var stangda.


Mr Big ar pa stort mote i dag ibland jag glommer latt bort vad han igentligen gor pa sitt jobb. Eftersom jag fortfarande knappt forstar grejen ar det svart att satta sig in i det hela. Men i dag ar han pa mega stort mote dar han blivit utvald att delta.  Very Important person.. Jag och barnen skojar om att han jobbar pa CIA, kanske ar han igentligen en hemlig agent.

Jag och Isak softar dom har sista dagarna innan skolan borjar...
Kanske inte riktigt lika fina som pa bild, men hembakta ar dom...
Rakel nyopererad :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Diggar dina ugglekakor! Supersota! Kram

2011-09-09 @ 10:33:54
URL: http://londonsmile.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0