Min lilla familj

 Jag har dom senaste manaderna varit besatt. Jag har fatt en ny familj som jag umgatts med nastan varje kvall. Dom har blivit fina nara vanner. Jag har foljt dom genom flortar, intriger, skilsmassor, cancer, dod, alkholism. Nu har dom akt pa semester och jag vantar ivirigt pa att dom ska komma tillbaka.

Greys Anatomy jag har marathon tittat mig igenom sasong 1-5 det ar sjukt manga timmar framfor Tv:n men det ar en av dom battre TV serierna jag foljt pa lange. Inget slar forstas Brothers  and Sisters men det har ar nara . Nu vantar jag pa Sasong 6 som ska komma med posten vilken dag som helst.


Kommentarer
Postat av: Anna Strandberg

Nu är då den stora frågan. Har du sett Gilmore Girls?

För både Greys och Brothers och Sisters har varit mina stora favvosar. Jämte Gilmore Girls.

2011-09-14 @ 20:32:49
Postat av: Malin

Hej nej jag har inte sett gilmore girls det blir vall nasta da...

2011-09-15 @ 09:17:37
URL: http://Malinlondon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0