dan före dan..



Fredag
I dag fortsatte vi vår shopping, och jag fortsatte sova i vagnen, det är lungnast så.  Åt lunch på YO Sushi. Mamma har handlat lite julkappar till mig men jag vet inte vad det är. Nu väntar vi alla på att få öppna alla paket och äta all god mat i morgon. Mest mamma tror jag.  Nu är pappa ute och handlar middag, Farmor och Farfar är och träffar Farbror Jakob. Och jag och mamma softar lite hemma.

Torsdag
, en hård dag på stan, jag tror att farmor köpte lite julklappar till mig. Men jag vet inte för jag sov mest. nästan hela dan.  Jag gör ju det när vi är ute och går sådär.  Jag har blivit lite förkyld, mamma har smittat mig. Och jag har faktiskt börjat lite med napp. Jag ville liksom aldrig sluta äta på kvällarna. Utan helst ligga och snutta hur länge som  helst. Men mamma ville tydligen göra mera en bara sitta med mig hela tiden. Så nu får jag napp på kvällen innan jag ska sova. Och det funkar galant.

Onsdag, I onsdags så hade mamma sitt hår äventyr och på eftermiddagen kom farmor och farfar. Med en massa paket, och god mat. Som dom tre kungarna från väster. Eller hur det nu var. Tyvärr lyckades pappa hälla vin i vår intrnet box och det blev ett himmla liv. Både mamma och pappa ringde till vår internet leverantör som först sa att det skulle ta 3 veckor .  3 veckor utan internet och TV, och bloggande bomber och granater. Tillslut så lovade dom att komma snarast, så dom kom faktiskt i morse..(fredag)



Kommentarer
Postat av: Rakel

Hej Rakel!
Här kommer en julkram från en annan Rakel som bor i Sverige och precis har fyllt åtta år! Jag tycker att du var en gullig bebis på bilden från din fyramånadersdag!

2005-12-23 @ 20:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0