OS

Sen har vi ju det här med OS okså, i dag kl 13.30 så får vi veta jag tycker det är jätte spännande.

Paris- gillar jag inte dessutom har dom ju haft ett VM för inte så längesedan.

Moskva- Skulle vara kul får jag en anledning att åka dit igen. Men frågan är om det är för korrupt. Dom skulle säkert klara av det utmärkt. Men jag tror inte att någon annan tror på dom.

Madrid- Nej känns bara tråkigt.

New York- Skulle kunna bli mega maffigt. Men jag vet inte långt bort. Har dom råd med OS? Dom krigar ju bara upp alla sina pengar. Tänk vilket pådrag det skulle vara om det hölls i USA. Nej jag får terrorist skräck bara jag tänker på det.

London- Kanske intehelt otippat min favorit. Jag håller tummarna. Dessutom lagom långt bort från Sverige...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0