Tandläkare/Fika på harrods

Nu har jag äntligen bokat tandläkar tid. Fick en svensktandläkare rekommenderad till mig så jag ska dit på måndag. Det kostar ingenting för här har man fri tandläkarvård när manär gravid och ett år efter. Så här ska borras känns mycket bättre när man vet att det är gratis.

Ang Petter polis. Så är han kompis med Jenny, men det blev lite förvirrat här i går. Så jag har ingen läskig stalker efter mig så nni behöver inte oroa er. Och om Petter läser det här har jag vidarebefodrat alla små historier till Jenny. Men du kanske kan nån till Rakel okså?



Började dagen ganska lungt. Hade bestämmt att jag skulle träffa Cissi i Kensingtonpark på eftermiddagen men när vi väl kom ut så spöregnade det så det blev ändrade planer. Det blev en fika på Harrodes istället. 5 pund för ett glas juice. (65 kr) Det är nog den dyraste jucien jag någonsin druckit. Men den var god även om den inte var så stor. Dom hade shyssta toaletter okså. Och det var faktiskt ingen som rynkade på ögonen när jag ammade henne. Vilket man skulle kunna tänka sig om ett sådant ställe.

Hade på mig mina nya svarta stövlar idag och kände mig riktigt chiq och smal. Vilket var välbehövligt,. Herregud vad händer med ens kropp när man får barn om det var illa innan är det kris nu. Hela magen är som en stor degklump. Gjorde några sittups i sängen i morse. Rakel tyckte det var kul iaf. Vet inte om jag var lika road. Jag har noll magmuskler kvar. I julklapp önskar jag mig en personlig tränare. Går det att fixa.?

Sovrapporten: Rakel sov nästan hela natten i natt vaknade vid 4 rycket av ett högt smackande. Hon sög på tummen första gången jag har sett det. Jag har sett innan men då har hon sugit på hela handen. Hon åt riktigt mycket. Hon är en glupsk tjej. I bland äter hon så mycket och så snabbt så hon kiknar och sätter i halsen. Ser riktigt läskigt ut. Hon har sin mors bordskick iaf mjölk i hela ansiktet.

Väderrapport 17 grader och regn.
 
Den här veckan har vi starwarstema, Fredrik fotograferar henne varje dag med alla sina starwars leksaker. Jag vet vi är lite knäppa i den här familjen. Fredrik lagade världens godaste middag i dag, mums.

Det var nog allt för idag..


Kommentarer
Postat av: Petter

Hej Malin och rakel!
Ja, det blev en liten miss igår. Klantade till det och skrev på fel blogg.
mvh Petter

2005-11-03 @ 15:03:48
Postat av: Norton

Hej Rakel!
Jag heter Norton och är internets just nu bästa virusjägare.
Jag kan tyvär inte hjälpa dig med virus som du har i din kropp. då får du be mamma att gå till doktorn. Men har du något oönskat i din dator då skall du ropa på mig (eller maila på nortondenjust nubästavirusjägarn@duärbästnorton.com.nuochinteimorgon).
jag är laddad med så mycket vapen och program att jag fick utesluta rättstavningsprogrammet, så eventuella stavfel har sin förklaring.
Jag hörde att ni haft problem med petter polis och Pekka den finska jultomten?!
Jag känner till dem båda. Två stalkers i lightversion. De har dock lyckats förpesta oskyldiga bloggar och det är inget jag ser med blida ögon på.
men jag är dem på spåren och skall hålla ett vakande öga på din blogg.
mvh Norton

2005-11-03 @ 15:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0