Tisdag 8 november

sovsött

Även i natt så sov vår lilla makaron som vi kallar henne för ibland hela natten. Kanske har det att göra med att hon numera vaknar ca 40 min efter att hon har sommnat kl 7 och är uppe en stund.  I går var hon uppe till kl 22. Och det är klart man sover gott då.
I dag har jag varit och ätit lunch med Elin. Lika trevligt som alltid.

Försökte byte en ljusslinga som gått sönder på Habitat. Men det  gick inte för sig jag hade inget kvitto. Sen förklarade expediten att såna ljusgirlanger bara har en viss brinn tid (KNÄPPT). Så nu har jag en plan, köpa en ny ljusgirrlang. Ta med det kvittot förpackningen och min gammla icke fungerande ljusgirlang och byta till en ny. På så sätt får jag två girlanger till priset av ett. Om jag vill vara riktigt snål kan jag ju sen lämmna tillbaka en av dom och få pengarna tillbaka. Lite långsökt kansle.

Vi kämpar på med nappflaskan, för 2 veckor sedan fattade hon grejen. Sen har vi varit lite lata och inte fortsatt och nu har hon liksom glömmt bort hur man gör. Och det börjar kännas lite små jobbigt. För det skulle kunna vara skönt att vara borta från henne i mera en 2 timmar. Men hon är satt på träningsschema och jag är ju ganska envis så vi ska nog lära oss det okså.
 I morgon ska vi hem till Jenny och kolla på Paradise hotell..

Kommentarer
Postat av: elle

oohh jag längtar så tills jag får träffa er på måndag saknar er en massa *rakel är sötast*

2005-11-09 @ 20:05:13
Postat av: Malin Rentner

Halloj! Vi är tillbaka i stan! Har tyvärr blivit jätteförkyld men det hade varit jättekul och ses. Påminn mig igen om när du sticker till Sverige, är det nästa vecka? Hörs tjejen. Kramis, Malin & Rubbe

2005-11-09 @ 21:35:38
Postat av: Jenny

Hej! Äntligen har vi fått vårat bredband!!!! Det går inte fort i den här storstan! Tack för idag (onsdag), längtar redan tills vi kan se resten av Paradis Hotel (Leia verkar inte längta lika mycket : )
Kramar, Jenny och Leia.

2005-11-09 @ 23:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0