Rakel och Mamma

Rakel 1 månad


Kommentarer
Postat av: Nina W

Åh, vad hon é söt! Åh hon blir bara mer och mer lik sin mamma....
/Rakels inrikesminister

2005-10-28 @ 16:36:50
Postat av: Malin Rentner

Ni är bara så söta ni två!! Men visst har hon lite drag från gulliga pappa också! Ha en härlig helg. Ska tänka på er när jag smaskar i mig en massa smågodis i helgen. Kram, Kram, Malin & Rubbe

2005-10-28 @ 22:46:46
Postat av: Nina P

Jag gillar att se er tillsammans på bild, det blir så mycket mer verkligt på något sätt. Fast jag avgudar ju henne ensam på bild oxå så klart men...äh, du fattar. Hoppas ni har en härlig helg med mamman och Mats! Kram kram

2005-10-29 @ 22:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0