!!!!!!!!!!GOTT NYTT ÅR!!!!!

Ja vad har vi gjort resten av julen. Det har mest regnat och vi har varit hemma
I går var jag och Fredrik på stan och shoppade lite (mest jag) på rean. Barnen var med Farmor och Farfar. Tack super duper snälla för att ni ställer upp och passar våra barn. Det uppskattar vi verkligen. Vi åt lunch på fin resturang och gick på bio första gången på 3 år !!!!!!!!!!  och så Micheal Clayton. Rekommenderas. Det är verkligen en konstig känsla att vara ute så där utan barn en hel dag vad mycket man hinner med och man kan kolla på saker i lugn och ro.
Så det var en mycket lyckad dag. I morgon ska vi hem till Angel och Nadia på nyårsmiddag.
I Fredags var vi hemma hos dom och gick med barnen på tivoli, Rakel åkte karusell för första gången. Gud vad hon tyckte det var roligt. Sedan åt vi en ljuvlig lunch bestående av lamstek och speciella apelsiner som Angel hade lagat. han lagar så god mat. När vi skulle åka därifrån hade Nadia rensat ut barnens garderober dom har ju Anushka 4år, och Nikolia 2. Så med mig hem hade jag med mig 4 stora fulla säckar med underbart fina kläder och skor till båda barnen. Så i dag omstrukturerade jag barnens garderob.. Dom har nu sååååå mycket kläder. My goood. Men nu är det officellt jag behöver inte köpa ett plagg till någon av dom på minst 1 år.. En bra start på nya året.
Och om Angel läser detta Tack snälla....mina barn ser nu ut som små mini Anushkor, och Nikolias....

Kommentarer
Postat av: johanna

underbart!!!
med såna vänner!!! med sååå fina kläder:)
Ha det bra och en fin nyårsafton!
Mailar o berättar lite vad som hänt här hemma!
Kram Johanna

2007-12-31 @ 10:03:37
Postat av: Cissi

Vad härligt att vara för er själva en dag!

2007-12-31 @ 12:05:12
URL: http://www.cissistankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0