En kreativ dag

image523
Rakel målar Isak äter
Torsdag
Vilken härlig dag först målade jag med mina barn, händer typ aldrig för det blir så kladdigt och jga har aldrig ro att sitta ner tillräckligt länge.
Sedan tog vi bussen i vår värmen 15+ hem till Camilla och Luis där vi gräddade massor med våfflor som vi snabbt fikade upp. Och medans vi satt på nedervåningen och passade småbarnen så var Rakel, Luis och Matthew på övervåningen och lekte efter 30 min ungefär tyckte jag det var så tyst så jag gick upp för att kolla vad dom gjorde. Hittar alla 3 barnen nakna i badrummet. Rakel på toaletten, Matthew på golvet och Luis i badkaret. Så det var bara att sätta på badvattnet. Barn dom är för roliga. Fredrik mår lite sämre igen och var hemma och vilade hela dagen. Sen var vi tvugna och bråka lite vi bråkar alltid när han är sjuk. ;) Men nu är vi sams igen och jag tror att jag faktiskt äntligen har kommit på vad jag vill göra med mitt liv. Mera om det sen.
image524
Min härliga mamma grupp..

Kommentarer
Postat av: anna

vad mysigt ni ser ut att ha haft det.........vafflor mums. Hoppas att mannen mar battre snart.
kram
anna

2008-04-04 @ 14:42:22
URL: http://londonhem.blogspot.com/
Postat av: anna

å du är ju nyfiken på vad du skall göra efter föräldrarledigheten!!! Måste ju berätta!
Visst har vädret varit helt underbart i dag, fantastiskt.
Kram
anna

2008-04-04 @ 18:12:28
URL: http://londonhem.blogspot.com/
Postat av: Malin

Jag berättar när vi ses, men det är bra.

2008-04-05 @ 09:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0