Härliga måndag

Rakel fick äntligen leka med Matthew och Albin som hon tjatat och tjatat i flera dagar.
Jag och Anna åkte och storhandlade tillsammans riktigt roligt att få sällskap.
När jag kom hade Lucia gjort det fint här hemma och Fredrik kom hem tidigare från jobbet och står nu och lagar mat. Så jag klagar INTE.
Interjuvn som jag gick på förra veckan verkar inte leda någon vart men jag blev förfrågad i dag om jag vill gå på ny interjuv för ett helt annat företag.
Som jag sökte på rekommendation av Johanna McKinney. Så jag håller tummar och tår igen.

Kommentarer
Postat av: Lotta

jag halller ocksa tummar och tar!! e de londonhem-anna du var och storhandlade med??? kraaaaaaaaaaaaam

2008-04-28 @ 21:07:26
URL: http://www.gottablandat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0