Helgen- Fredrik tillfrisknar, och vi försöker ta det lugnt.

image514
Farmor med Isak på terminal 5

Fredriks operation gick riktigt bra och han har mått mycket bättre en jag förväntade mig.
Redan i Lördags blev jag och svärmor utsläppt givetvis med båda barnen men vi han med en liten runda på nyöppnade H&M i Woodgreen. Där jag racer shoppade medans farmor passade barnen och såg till att dom inte rev stället. Det blev 2 nya stickade koftor jag älskar stickade koftor. En lång blå kritstrecksrandig skjorta blå och vit randig som man kan ha till jeans och leggings. Med resår i midjan mycket fräsch och vårig. Samt en fin blå topp.
På kvällen gick jag på svenska mammors kontaktmöte för alla svenska mammor i hela UK och sedan på kvällen gick vi ut. Det blev inte så sent men tillräckligt sent för mig. VI gaggade nog hela kvällen om huruvida klockan skulle ställas tillbaka eller framåt ja herregud. Men alltid lika trevligt som vanligt.

På Söndagen så åkte vi till Highgatewoods och träffade alla andra svenska mammor, från början hade vi sagt 10 men det blev nog snarare 11.30. Men solen sken barnen lekte. Och vi mumsade på medhavd matsäcck. Jag älskar att gå till parken med matsäck.

Alla barnen i parken

image513

image512

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0