Spring time...

image530image525

image526image527

image528image529



Så fina blommor , Rakel vill ha en scooter
Mor och dotter, Anna och Matthew
Här sprang dom fram & tillbaka i säkert 30 min,  Dagen avslutas vid grillen far och son det ska ju börjas i tid

Vilken underbar dag igen. Men idag kom verkligen våren 17+ och jag har svettats. Hanna flyttar i dag närmare oss. SÅ jag hade erbjudit mig att passa Elliott efter att deras farmor och farfar hade erbjudit sig att ta barnen till parken. Vem flyttar på 40 min. Så han blev avlämnad här i morse kl 9.30 och vilken dag vi har haft. Först tog vi bilen upp till Anna i MuswellHill (ja jag lånade bilstol av grannen) och gick på playgroup. Och alla lekte riktigt snällt.
När den var slut vid 12 hämtade vi upp Annas mycket höggravida kompis Anna och hennes son William och åkte till Hampstead Heat. Jag älskar det stället. Otroligt vackert och engelskt. Vilka karaktärer det finns i den parken. Det ligger ju ett riktigt fint område så det är allt från glada barnfamiljer, till dogwalkers till riktiga ladys och mycket kändisar som är där och lunchar och flanerar. Vi hade som vanligt med oss picnic. Och vi var där HELA DAGEN vid 5.30 tror jag vi kom därifrån, då hade vi hunnit med att hoppa i alla pölar, mata ankor, klättra i träd, äta glass, och springa runt. Rakel och Elliott somnade som slagna soldater i bilen hem. OCh jag fick kika lite på deras nya hus. Så fint högt i tak mycket snickarglädje riktigt gammalt engelskt. Så mysigt.

Kommentarer
Postat av: johanna

Verkar ju hur mysigt som helst....
/Johanna

2008-04-04 @ 22:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0