Tisdag hemfärd

Idag åkte farmor och farfar hem. Alltid lika sorgligt. Rakel grät stora krokodil tårar, det är alltid så skönt att få lite extra hjälp när dom är här. TUSEN TACK FÖR ALLT love you...
Så nu får man dra tunga lasset själv igen. Blev en tur till Svenska kyrkan som vanligt även om jag inte hade tänkt det från början. På vägen dit passerar vi alltid denna underbara spegelaffär där jag alltid brukar dregla lite den dagen jag har ett eget hus...På vägen hem blev det ett stopp i svenskaffären där jag inhandlade fil, grillkrydda och snabbmakaroner. Snabbmakaronerna måste jag ransoner med min man dom är till barnen för det går så snabbt att laga finns ingen motsvarighet här. Men min kära Fredrik kokar gärna ett paket till sig själv.
När vi kom hem hade Lucia varit här och städat så nu är det dessutom så RENT här hemma.

image517
Min favorit spegel affär skulle inte banga den där rosa skönheten i mittenimage522
GRILL KRYDDA...

Kommentarer
Postat av: Rebecca

HAHAHA! Bloggar om mode,smink och kräks!

Glamoröst värre! Helt normalt med andra ord! :D

Ha en bra kväll

2008-04-01 @ 21:53:17
URL: http://rebcca.blogg.se
Postat av: anna

tack for spegelarna, har skall handlas. Ser sa fina ut
kraaaaaaaaaaam

2008-04-02 @ 12:10:39
URL: http://londonhem.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0