I BRIST PA ANNAT SA ANTAR JAG UTMANINGEN

8 (Favorit)program - eller man kan kalla det mera program som jag tittar pa i brist pa annat... fick ju ta till nagra kassa for jag kollar ju aldrig pa TV langre..

  • Desperate housewifes
  • Brothers & Sisters 
  • Big Brother 
  • Spooks
  • 24
  • Child of our time
  • Melodifestivalen
8 things I did yesterday
  • Fick min nya I phone  loooove it 
  • Pratade i telefon 
  • Läste godnatt saga för barnen 
  • Gjorde ett apelsin huvud..
  • Fick någon att skratta
  • Stressade
  • Jobbade
  • Drack ett gott glas rött vin

8 Things  I look forward to
  • När jag vinner på lotto  
  • Årets fest
  • Åka till Sverige
  • Peace of mind
  • X-Factor final 
  • Helgen
  • Skiing holiday
  • Sunshine

8 Favoritresturanger
  Vet inte om jag ens varit pa sa manga sa at jag kan ha 8! stycken favoriter haha

Italiano i Stockholm

Gondolen

Saras kök inget fel pa Pasta pesto

Allt Nina N lagar smakar alltid gott

Tabernacle


8 Saker på min önskelista
  • A ranger Rover Vouge 
  • GHD Platt tång
  • Sunshine, sleep and good food
  • En ny snygg handväska
  • Måste till frisören, inte en önksan ett krav
  • En fin klocka, 
  • Någon som kommer hem och lagar mat till mig
  • Sömn

8 Personer jag utmanar - .blogg.se

Jag har inte sa manga vanner men om nan kanner sig manad kor har

Kommentarer
Postat av: Din mamma

HAHAHA :D

"När jag vinner på lotto"

det kommer aldrig att hända.

2008-12-11 @ 12:04:19
Postat av: Anonym

ursäkta men ovanstående kommentar är INTE från din mamma.

puss mamma



2008-12-11 @ 18:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0