Nu åker vi hem..

Ja nu har man avverkat en vecka i Sverige, det känns som att vi varit här i en månad. Kallt frisk luft god mat. Har säkert gått upp ett kg om dagen. Har ätit non stop sedan jag kom hit. Men vad ska man göra det är maten jag saknar allra mest. Har annars bara tagit det lugnt. Varit med familjen, ätit lite mera mat.  Mats har uppgraderat min I phone, vi har gått på långa promenader med hunden jag vill också ha en hund....

I dag var jag och lillebror på stan och REA shoppade lite kontorskläder. Stackarn jag drog runt honom in och ut ur alla affärer.  Men jag bjöd honom på lunch som tack för hjälpen. Det är roligt ju äldre jag och dom blir desto bättre kontakt känns det som att vi får. 

Rakel hon gav nappen till tomten och det går riktigt bra. Peppar peppar ta i trä- Enda är när hon ska sova då gnäller hon lite om den. Men förtillfället känns båda barnen lite upp och ner i sina sov vanor det har varit mycket nu. Men jag tänker så länge alla är glada, och för mig som nu jobbar heltid är det mysigt att få lite kvalitetstid med dom. Barn har ju också jullov.  

Nu är resväskan packad med alla fina julklappar jag försökte verkligen att ta med mig lite grejer hit men jag misslyckas altid katastrofalt. I morgon åker vi hem, bussen hela vägen till Skavsta. Ush jag gillar  inte själva res biten, och att komma hem till en kall tom lgh inte heller roligt. Men jag åker nog hem till Sara på visit i morgon kväll. Det är alltid så mysigt att komma "hem till Sverige" men för varje gång jag kommer hem känner jag mer och mer att här kan jag inte bo. Inget personligt mot er som bor här jag saknar er alla men London känns hemma. 

Barnen dom har lekt och känns harmoniska och glada Nu ser dom fram i mot att komma hem och träffa pappa och jag ser fram i mot lite semester.  Tittade på SVT Selma i kväll med Helena Bergström och tyvärr var den verkligen dålig, men jag måste nog se fortsättningen när jag kommer hem.  
 

Kommentarer
Postat av: mli

å vad spännande att bo i London, det skulle jag oxå vilja göra. . :)

ha e bra !

2008-12-28 @ 18:10:25
URL: http://emeliemi.blogg.se/
Postat av: camillas

tycker du är sjukt stark som kombinerar allt du gör :)

vill också bo i london,

karm på dig

2008-12-29 @ 18:33:28
URL: http://skyttman.blogg.se/
Postat av: Camillas lockar

Jag önskar dig ett jättegott fantastiskt 2009. Måtte detta bli vårt år ;-)

2009-01-01 @ 19:08:36
URL: http://www.lockar.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0