Knäckebröd



Wasa knäckebröd har ju varit så himla gulliga och sponsrat vårat midsommar firande och nu i kväll så packade vi upp allt.
Herregud det är hur mycket som helst. Så till er alla Svenska mammor i norra London kom hit och hämta.
I morgon har jag tillsammans med några andra ordnat  ett stort  midsommar firande i High Gate Woods.  För alla London Svenskar.
I dag var ju en helt vanlig dag här med jobb. Inget midsommar firande, här inte. Det kom in massvis med Svenska och Engelska mammor i dag i butiken som jag känner så det var roligt. Min chef är helt förundrad över hur många jag känner.

Men i morgon hoppas vi på sol även om dom lovat regn så klart.  Nu ska vi ha fredags mys.


Utanför IKEA....

Kommentarer
Postat av: Lotta

hihi, vilken coooool bild!! kram

2008-06-21 @ 10:00:43
URL: http://www.gottablandat.wordpress.com
Postat av: Cissi

Hoppas ni hade en harlig midsommar!

Vi ar hemma 12-24 juli, ar ni i stan da? Sommarkramar fran Arthur.

2008-06-23 @ 16:05:11
Postat av: ravina

jag älskar knäckebröd

2008-07-19 @ 20:48:40
URL: http://raxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0