Midsommar


Anna och Johanna

Ylva med Oskar

Sara med sina söta barn

Midsommarhelgen
Vi firar ju inte alls här, så fredagen var som vilken dag som helst och jag var på jobbet. Köpte med mig halva affären hem.
På lördagen skulle vi ha stor svenskamammor pic nic men när jag vaknar på morgonen ÖSER regnet ned. Så efter många telefonsamtal och mail så bestämmer vi oss för att flytta fram picnicen (en picnic flera picnic?) till kl 15. Och det var nog tur för då verkade det som att det slutat regna för dagen.
Vi blev nog i slutändan kanske 20 familjer med respektive och barn. Tillsammans dukade vi upp en riktig midsommar måltid. barnen sprang runt som yra höns och hade så skojigt och vi vuxna också. Bi avslutade med brännboll men han bara till halvlek för stackars Theo (4år) vars racket vi använde fick frispel opch ville inte alls dela med sig så då gick vi hem.

Jag och Fredrik han med och se två riktigt bra filmer i helgen Sex and the CIty, bara så bra bättre en TV-serien. Det trodde jag inte och Gone baby gone
GIllade inte slutet men en intressant frågeställning.

Kommentarer
Postat av: c,

du har en fin blogg tycker jag.

om du vill tjäna pengar på din blogg vill jag tipsa dig hur.. läs mer här: http://millathebest.blogg.se/2008/june/tjana-pengar-pa-din-blogghemsida.html

ha en trevlig kväll, och titta gärna in i min blogg //millathebest.blogg.se

2008-06-23 @ 21:14:16
URL: http://millathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0