Tajkon...

I går var det strålande solsken och jag och barnen hade en riktig tajkon dag. Åkte till Hampstead heat och badade. Träffade Johanna och Mia.
När vi stod och väntade på parkeringsplatsen var det två bilar som var så nära att krocka. Men tack vare våra skrik, så klarade dom sig faktiskt.
Jag och Mia och alla barnen åkte i väg till IKEA efter badet vid fyra tiden. Kanske inte så genomtänkt? Rakel och Theo lämnade vi in på Småland, för första gången och det gick bra. Tror jag ska åka dit ännu oftare nu. Tänk att gå och shoppa i lugn och ro. Efter shopping åt vi middag, sen var det bara att försöka stuva in allt och alla barnen i bilen. Mia som inte har bil hade shoppat loss bla en säng till Theo men det gick bra tillslut. Vidare till Tesco där jag rekord shoppade (i snabbhet) med 3 väldigt trötta barn typ 20.30. När jag väll hade kört hem Mia och Theo och alla möbler lagt barnen och förberett för morgondagen inkl lagat middag för i dag (Onsdag) stupade jag i säng.
Idag hade vi lite drama på morgonen Najma hade försovit sig när jag ringde vid 9 låg hon i sängen och jag börjar 9.30 PANIK!!! Men jag ringde "senast slagna nummer" på telefonen hem till Anna som bor på vägen till Brent Cross och dumpade dom där tillsvidare. Jobbet gick bra, Anna kom förbi senare under dagen. Jag har fått egna nycklar till butiken! Najma har som vanligt varit strålande med barnen.

Kommentarer
Postat av: johanna

Malin!

Du är en rekord mamma/ människa.

Du har nog slagit mej med allt ditt fix!!!

Kram johanna

2008-06-26 @ 08:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0