Vardag- vi laddar inför midsommar

Ja då arbetar man, i Måndags var vi bara hemma hela dagen Rakel var på lekis där hon inte varit på evigheter. Och  I dag  tisdag så jobbade jag på POP, halva dagen tillbringades på vårt externa lager med att prissänka massor av gamla varor  inför REAN sedan snokade jag upp en liten påse med avskrivna grejer som jag fick ta med mig hem till barnen. LIte fina linnen, klänningar och pyjamas. Det säger man inte nej till. I morgon blir det en tripp till IKEA måste ladda inför Midsommar. Najma var hemma och tog hand om barnen och det verkar gå toppen jag är så glad att jag hittat henne.

Kommentarer
Postat av: johanna

hej!

Du är så duktig du!!!

Appropå Fritt fall, nej, det var den "lilla" fritt fall! men ändå....det e j ändå rätt högt!?

ja, nu är det kul att gå på tivoli när barnen är lite större!

Kram jOHANNA

2008-06-18 @ 11:10:45
Postat av: Anonym

trevlig blogg

2008-06-19 @ 14:13:30
Postat av: Linda

Hejsan! titta gärna in min blogg och släng en kommentar :)

2008-06-19 @ 14:55:18
URL: http://liiwnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0