Lazy Friday

image479image480image482

Tänk så mycket roligt som händer. Har i dagarna fått reda på att Nina P ska få en liten bebis i septemeber. Det är ju bara en av mina gammla kompisar som har fått barn. Cissi men hon bor ju i Singapore med sin lilla Arthur så dom ser man inte mycket av. Och den andra nyheten är att Nina L ska förlova sig. Tänk vad mycket roligt och spännande dom har att se fram i mot. (jag vet lite klyschigt) Båda sakerna gör ju en smått hjärntvättat. Jag vet själv av egen erfarenhet, man kan verkligen snöa in sig. Men det är ju så härligt härligt.

Här hemma har vi en soft förmiddag. Fredrik fick sovmorgon jag och barnen handlade innan stora påsk ruschen. Om man åker till vår Sainsbury när det är peak period. Så kan det ta 1 timme att komma ut från parkeringen. Just nu sover Isak, Rakel pysslar Fredrik jobbar lite. Och jag håller på med en cheesecake från Nigella. Hon har alltid så komplicerade recept.. Men jag hoppas den blir god. Den ser fantastisk ut.

Här kommer lite ring tips Nina, mina kommer från Kaplans.

www.efvaattlingstockholm.com/
www.kaplans.se
www.engelbertstockholm.com

image483
Barnen på Sainsbury....

Kommentarer
Postat av: Cissi

De där översta med rosa "bling" tycker jag är så fina. (Men de måste så klart matcha bruden och så...) :)

2008-03-21 @ 15:13:49
URL: http://www.cissistankar.blogg.se
Postat av: malin

Jo jag vet jag älskar den rosa ringen kanske man kan få en även om man är gift... ?

2008-03-21 @ 19:15:16
Postat av: Nina L

Tack för tipsen Malin. Jag är ju som du vet helt ny på ringar :-)

2008-03-23 @ 16:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0