En riktigt cool rullgardin


image603
saumadesign.net
Det här är mitt problem jag gillar det här och rosaputtinutt, vilket ger ett skitosfrent hem. Samma sak med min garderob faktiskt. Men super snygg, och finsk såklart.
I dag var jag och klippte mig och slingade håret. Man får ju passa på när man har barnvakt. Så snälla farfar vallade Isak och hämtade Rakel på lekis medans jag var hos frissan i nästan 3 timmar men snyggt och dyrt blev det. Så nu är jag så piffig och det är ju bra för i morgon ska det ju arbetas för första gången på 2,5 år ska bli intressant.

Kommentarer
Postat av: Sara

Lycka till imorgon.. kommer sakert da super! Kram

2008-05-16 @ 22:23:17
Postat av: anna

sa snygg!!! jag kommer in och sager hej lite senare i dag!!kram

2008-05-17 @ 08:50:44
URL: http://londonhem.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0