Ingen dator och nytt jobb

I går när vi skulle titta på årets höjdpugnt Eurovision så dog TVn och Internet. Så nu har vi varken TV eller Internet på
2 VECKOR!!!!!!!!!!! Jag tror jag dör. I dag arbetade jag första dagen på mitt nya jobb och det går bra.
Just nu sitter jag på pubben med min laptop var tvungen att kolla mina mejl då jag utannonserat en tjänst för ny nanny.
Har fått två bra svar så jag har bett dom ringa. Kram på er alla nu går jag under jorden ett tag.
Ska jobba Mån, Tisdag och Fredag. Sedan åker jag till Isle of Wight med mina mamma kompisar och stannar i en vecka. Åter 7 juni..



Kommentarer
Postat av: Ronja Andersson

Heej!Jag vet inte om man kan skriva mail till dig men ialla fall. hur sätter man in en paint eller bild som bakgrund på sin blogg?du kan gärna skriva svaret på [email protected] om du kan:D Skulle bli jätteglad=}

2008-05-27 @ 16:34:11
URL: http://lovemollie.blogg.se
Postat av: Cissi

Grattis till jobbet och stora kramar till alla och forsenade fodelsedagspussar till Isak!

2008-06-04 @ 02:53:50
URL: http://cissiandval.blogg.se
Postat av: johanna

HEJ!
Det är så trist att jag inte varje dag får läsa....
Man har ju blivit beroende.
Jag ser fram emot ett låååååångt bloggande när du kommit hem!
Jag är sååå nyfiken om jobb o allt.
Vi hörs!
Kram johanna

2008-06-05 @ 08:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0