på väg till P.O.P

Det gick jätte bra på P.O.P i dag anställer dom mig inte är det verkligen deras förlust Jag sålde deras kläder som smör i solsken. NU har jag ägnat resten av dagen åt förberedelser för det stora kalaset i morgon.


Jaha då ska man i väg och jobba lite nervös är jag allt inte för att jag inte ska klara av jobbet utanför att det är nytt. Och att det ska bli strul med mina dagar att dom ska ge mig något slags rullande super flexibelt schema. Vem ska passa mina barn då? Jag vill ju ha mina "fasta dagar" För här går ju inte barnen på dagis som i Sverige. Och ska jag säga till en barn flicka eller nanny att denna vecka jobbar du tisdag nästa torsdag osv. Det går ju inte. Men jag har ju inte fått jobbet ännu.
Jag har lovat våran granne att sy kuddar till Freyas rum (3år) och jag får sy dom precis hur jag vill för hon "litar på mig för jag har så bra smak, ingen press alls." Var då tvungen att surfa runt lite för insperation. Lovar att fotografera resultatet.
image605image604
image606

Kommentarer
Postat av: Nina N

Hoppas det går bra.... att de är lite flexibla tillbaka! De där djurkuddarna var ju bara så härligt sommarsvenska! Passar till ett hus vid kusten med vita gamla träutemöbler... drömmer!

2008-05-17 @ 12:28:15
Postat av: Anonym

Fin blogg:)

2008-05-17 @ 18:39:00
URL: http://langtanefterdig.blogg.se
Postat av: Sara

Sa roligt jag visste val att det skulle ga bra du ar helt enkelt en tjej som kan allt!

2008-05-17 @ 22:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0