Skam den som ger sig

image595image594

I dag har jag äntligen hittat Citronmeliss efter att ha finkammat Londons handelsträdgårdar i snart 2år.....!!!
Så nu har det planterats kryddor hoppas att dom håller sig lika fina hela sommaren.


Andra mycket roliga nyheter är att i dag ringde dom från POP i Brent Cross där jag sökt deltidsjobb, och dom vill att jag kommer och provjobbar på Lördag. Och det säger man ju inte nej till så på Lördag ska det jobbas. Och på söndag blir det Isaks kalas med typ 50 gäster inkl alla barn. Jag får väll baka hans tårta på lördag natt.
Men i morgon kommer ju lösningen på alla problem farmor och farfar. Dom landar kl 2.15 så då ska vi hämta dom på flygplatsen. Passar ju bra att det ska ösregna hela dagen i morgon. Idag han vi med en tur till IKEA trodde jag handlade 5 packet korvbröd till kalaset men när vi kom hem så hittade jag inga korvbröd. Har faktiskt ingen aning om huruvida jag betalade dom eller inte. Så tokigt det kan bli ibland.
Om jag får det här jobbet ska jag köpa ett par snygga gympaskor som jag kan ha på jobbet.

image593
två små trötta kineser på IKEA
image596
Fick med mig den här röda mattan hem tyckte den kändes så mycket sommar vet inte om min man var lika förtjust ...

Kommentarer
Postat av: Sara

Den mattan alskar jag.. har tittat pa den sjalv.. det ar val anda kvinnorna som star for inredningen eller? ;)

2008-05-14 @ 21:38:17
Postat av: Malin

Det beror på i vilket hem, här jobbar vi hårt med att förena 50 tals string med ralphlauren romantik...

2008-05-14 @ 22:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0