" But if i wasn't you would be the first one I tried on".

Har precis tittat på Brothers and Sisters, Kitty står i garderoben på sin mammas 60 års fest tillsammans med sin chef Senator McCallister och dom pratar om hennes skor. How every shoe tells a new story.. Han vill kyssa henne men hon förklarar att hon och hennes mamma has a man feast.. And "I tried on many diffrent shoes and now I would like to be bearfoot for a while. But if i wasn't you would be the first one I tried on". 
När han kommer förbi dagen efter med lite soppa till hela familjen så pratar han med Kittys mamma och säger " Tell Kitty Im looking forward to go shoe shopping with her. "
Hmm för tillfället tror jag att jag går i flipp flopps, funderar på om det är för kallt för att gå barfota, eller om man skulle införskaffa sig ett par varma gosiga UGGS, eller ett par sexiga party skor ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag letar fortvivlat efter ett par UGGS- alskar sa mycket.. vet inte vilken farg bara.. men det ar val sak samma eller?

2008-11-24 @ 21:17:49
Postat av: malin

vita eller svarta

2008-11-24 @ 23:07:03
Postat av: Sara

Haha

2008-11-24 @ 23:11:59
Postat av: johanna

UGG är varmt o skönt!

//Johanna

2008-11-25 @ 08:33:00
Postat av: Hanna

Manga UGG boots har i Perth men har inte inforskaffat mig ett par annu. Kor pa mina flip flop istallet da det borjar bli sommar!

Kram!

2008-11-26 @ 04:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0