"Men are driven by sex and women by money"

Måste bara blogga lite till men jag läste en kul grej häromdagen om den där klubben vi gick på
"Men are driven by sex and women by money". Så sant sant. Det är därför ekvationen går runt. Rika killar går på nattklubb köper in några flaskor champange och tjejerna flockas. Intressant om det skulle vara tvärtom. En av tjejerna på jobbet sa häromdagen "I would never ever dream of dating someone that did less then 100.000 pund a year".
Ja menar skulle en kille någonsin säga eller tänka så. I deras fall är det ju nästan tvärtom att det är jobbigt att ha en mera framgångsrik fru. Lite logik har det iallfall. För tjänar man bra, så brukar det ju betyda att man ar smart och har gjort sig en karriär och sköter sitt jobb. Hur killar tänker och varför många har problem med framgångs rika kvinnor det förstår jag inte riktigt.  Ja bara tänker lite..

Kommentarer
Postat av: Nina L

Intressanta ämnen. Det där med att killen måste tjäna mycket pengar... Jag tror att det där gäller främst tjejer som inte själva tjänar så mycket pengar. Jag tycker att det är skönt att inte vara beroende av en killes pengar, då tror jag också att det är större chans att förhållandet håller. Mindre ytlighet liksom. Men som sagt, bara min åsikt.

2008-11-22 @ 19:33:54
Postat av: Malin

Ja jag haller med, jag bara ventilerade lite. Helst skulle jag vilja vara rik, omtyckt, ha ett toppen jobb och en toyboy :)

2008-11-22 @ 20:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0