Obama obama

I går var vi på USA ambassad och tittade pa valvaka. Vilken stämning. Det är ju ganska manga amerikanare på mitt jobb. Men jag holl mig i skinnet och gick hem i tid. Men vissa stannade nog uppe halva natten. Det var lite segt på jobbet i morse. 
Jag ar iallafall sjukt glad över att han van och det ska bli intressant och se vad som händer nu. Tänk att han har en familj som bor i en liten hydda i Kenya och han har blivit president i USA det är faktiskt lite coolt på något vis. Om inte annat så visar det ju på att vill man så kan man. 
 I mitt nästa liv skulle jag lätt kunna tänka mig att arbeta med politik på heltid. Jag tycker faktiskt sånt är roligt. Men det kanske bara ar jag som är lite knäpp. Barnen är sjuka och hemma med sin pappa. Men nu i kväll ska dom hem till mig och det ska bli mysigt. Nu längtar jag verkligen efter dom. Mitt privata liv kankse jag borde starta en helt ny blogg, for just nu kanner jag mig minst sagt lite begransad i mitt skrivande.

Kommentarer
Postat av: Sara

Funderar jag med pa att starta en ny blogg.. dar ingen vet vem man ar! ;-)

2008-11-05 @ 22:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0