Saturday night fever..

lordags var vi som sagt ute pa den här klubben. Det påminde mig om när jag var 18. Att komma in var som att få acess till en bombsaker bunker. Nån blond liten snärta i dörren,som holl hårt i gäst listan. Lite sad pa något vis dom tycker att dom är så viktiga coola och importent. Men vad handlar det om igentligen en nattklubb! Get a life..
Hursomhelst efter att ha betalat en halv arm for att komma in parkerade vi oss i baren. Och som Stephanie sa "We are here now so just lets enyoj ourselfes so we did". Mycket champange och  coktails och bra musik och vi hade faktiskt riktigt roligt.  Ja hur ser folk ut igentligen nar man gar ut. Men jag antar att manniskan har bettet sig likadant sedan urminnes tider. Det ligger vall i reptil hjarnan. Hur folk circulerar runt varandra. Men ibland blir det liksom bara for uppenbart nar tjejerna star och posar i sina lite for korta klanningar, och killarna sitter vi nagot bord och haller hov. Mycket unga snygga tjejer (jag tror inte varat manliga sallskap misstyckte) och city slickers. Inte for att jag direkt gillar sadan killar. Som bara pratar om sitt vidlyftiga liv, vilken skola dom gick pa vilka bilar dom kor och vart dom akte forra veckan. Men det beror ju pa vad man vill. I bland kanner jag bara for at wind them up och det ar ju inte sa svart. Ha jag tror vi lyckades ganska bra.  Men jag foredrar nog varat stam stalle framfor det har. Sprang pa lite gammalt folk fran Stockholm. Varlden ar liten men pa ett sant stalle kanns det inte sa otippat.  

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha jag precis sa var det! Vilka snyggingar...

2008-11-18 @ 22:59:44
Postat av: johanna

Snyyyyygg du E, Malin!



//

Johanna

2008-11-19 @ 17:31:59
Postat av: Najma

Sara och Malin, riktigt heta är ni!!

2008-12-07 @ 19:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0