ten years time

Hmm ja det har varit nagra minst sagt innehalls rika dagar pa sistone. Jag funderar nog ocksa mycket pa hur mitt liv kommer se ut om 10 ar. Men som jag sa till Sara hur mycket har man inte hunnit med dom senaste 10 aren. Men visst ska man fortsatta i samma takt ska man byta jobb 5 ganger till kanske flytta en svang till USA, och kanske till Spanien. Gifta om sig med nan galen panna som redan har en foredetta, en alskarinna och 2 barn, som betalar allt han ager och har i underhallsbidrag. Ja vad vet jag. Vi pratade om det pa jobbet i dag att nar folk skiljer sig har sa far mannen betala valdigt mycket av det dom tjanar i underhallsbidrag, och sen traffar dom nagon ny som dom maste forsorja. Ja stackars man. Sa som kvinna om man nu inte ska vara sjalvstandig och independent. Sa vore det basta att traffa nagon som inte har 17 olika barn med olika fruar. En helt ny oanvand, med garanti sedeln kvar sa man kan lamna tillbaka dom sa man far en ny om dom inte haller mattet.  Men samtidigt om man skulle hitta en battre begagnad sa vet man ju hur dom fungerar. Eller sa kanse man bara ska leasa da kan man ju uppgradera efter hand. Ja jag bara spekulerar, for tillfallet ar jag glad om jag klarar mig helskinnad manaden ut!    

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag funderar allvarligt pa det dar med att leasa??

2008-11-11 @ 20:03:25
Postat av: Anonym

Jo jag vet leasing verkar vara basta alternativet eller hur ?

2008-11-11 @ 20:43:35
Postat av: Eliinasmamma

Åh ,jag vill också bo i London.



Får man fråga hur ni fick för er att flytta dit ?

2008-11-12 @ 13:56:00
URL: http://eliinasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0