Inflyttade..

Ja i dag har man arbetat som en robot. Stackars barn, skruvat skruvat och bara packat upp. Men fint blev det. Barnen sover hos Fredrik i kväll, körde över dom nu i kväll och blev bjuden på en välbehövlig middag. TVn fungerar inte, men nu har jag fått lite nya kablar så jag får ge den ett nytt försök. Rakel var inte imponerad över min sladddragning.  Men jag kan snålsurfa lite på grannen verkar det som och lyssna på radio. Alltid något. Funderar över hur jag ska få upp mina gardiner behöver en man och en borr. Eller kanske kan jag själv.  Det blir en ny tur till IKEA i morgon. Kom på vid lunch tid i dag när jag skulle laga mat att jag inte hade några kastruller alls. Det är ju lite svårt då. Som tur var hade vi lite pizza hem, och sådan mat går ju alltid ner. Tänk det här är mitt första!!!?! Egna hem som jag bor i det tog bara 29 ÅR....Jaha nu är det bara ett jobb som fattas!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Grattis! Klart du kan borra sjalv! Aven om det ar ett h*te att gora det ar man ganska nojd sjalv efterat! :) Kramar!

2008-09-12 @ 04:35:53
URL: http://cissiandval.blogg.se/
Postat av: johanna

Hej!

Jag blir helt rörd, när jag läser.

Du är så duktig Malin och STRONG!

Beundrar dej!!!!!!

//Johanna

2008-09-12 @ 08:32:40
Postat av: Nina N

Malin, det är igen nyhet att du är helt suverän! Bra jobbat och jag är imponerad över allt du tar dig för! Är helt säker på att du kommer få ett mysigt (första egna) boende!!

Hoppas vi kan höras snart, när telefonlinjen är inkopplad :)

KRAM Nina

2008-09-12 @ 13:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0